mercoledì 22 giugno 2016


Notizie

  • Lillo Taverna ha condiviso la foto di Alessio Patti.
    Adesso
    Alessio Patti con Maria Pia Calapà e altre 47 persone.
    Link Video-Poesia su You Tube : http://youtu.be/UK8LDKqn_b0
    È sempri binidittu l'Amuri!
    È sempri binidittu l'Amuri di me matri, ...
    pirchì mi desi ciatu e vita;
    binidittu è chiddu di me patri,
    pirchì mi fici addivintari 'n omu;

    binidittu è l'Amuri di la me donna,
    pirchì m'ama e mi camina appressu;
    chiddu di li me' figghi, chi vannu ni lu futuru
    purtannu nta lu Spiritu la me essenzia;
    binidittu è l'Amuri di Diu,
    chi m'accarizza lu cori e m'ammizzigghia
    dannumi spiranza;
    binidittu è l'Amuri chi, senza meritu,
    mi fa cogghiri lu Misteriu e mi fa attruzzari l'Oltri;
    binidittu è l'Amuri di li versi, Virità
    chi passa ni l'arma e lassa 'n signu.
    È sempri binidittu l'Amuri!
    (Alessio Patti - Catania, 20 giugno 2013)

    Sia sempre consacrato l'Amore!
    Sia sempre consacrato l'Amore di mia madre,
    perché mi ha dato fiato e vita;
    consacrato sia quello di mio padre,
    perché mi ha fatto diventare un uomo;
    consacrato sia l'Amore della mia donna,
    perché m'ama e mi cammina accanto;
    quello dei miei figli, che marciano nel futuro
    portando nello Spirito la mia essenza;
    consacrato sia l'Amore di Dio,
    che mi carezza il cuore e mi vezzeggia
    dandomi speranza;
    consacrato sia l'Amore che, senza merito,
    mi fa cogliere il Mistero e mi partecipa l'Oltre;
    che lo sia l'Amore dei versi, Verità
    che passa nell'anima e lascia il segno.
    Sia sempre consacrato l'Amore!
    (Alessio Patti - Catania, 20 giugno 2013)
    L'immagine allegata rappresenta l'opera pittorica: "La Musa", di Gabriel de Cool.

Nessun commento: